Jun 2, 2008

Abg's b'day & my so-so day

Hi hi all & Salaam...

Today is my Abang’s birthday…. Happy Birthday dear.. hope u’re happy ever after, jadi tak I nyer surprise?! Thanx to Cmeen & Rudy, I thought they wanna deliver the cupcakes during the lunch hour, ropa-ropanya pagi2 lagi Rudy dh letak kt atas meja dia, and I dgn confident nye call Abang and tk kasik dia kuar time lunch hour, haha…sekali terkantoi… kekeke, but it’s ok la, surprise gak kan Abang? Owh, talking about the cupcakes, the package is so cute, I love it very much even I couldn’t taste it (credit to wondermilk , u did a good job)…thanx to my best buddy as well - Cmeen, sbb tolong g order + tolong amik + tolong deliver…. (^-^)


Cupcakes by wondermilk.......for you abang (^-^)


And now, besides listening to a song “Dia Milikku” by Yovie N the Nuno, I got nothing to do really (I malas nak practice for presentation), I was surfing through an internet since this morning, Malay movies – Nana Tanjung 2, Dunia Baru The Movie, coming soon Cuci… hih, I know kt Mesia dah berzaman org tgk those movies, but.. what to do, as usual, I ketinggalan, heh! Then jumped into other field – bunga dulang, bunga hantaran, bunga dip, bunga stokin…. u name it! Then moved to another topic…. How to do smocking, haha…. Lari sungguh topik2 tu kan, then…sbb dah busan sgt, search ‘aerobic class’ kt youtube, then kuar la satu video “beginner aerobic”, ape lagi, meliang liuk badan ikut instructor tu, hih, fuuhh.. penat… bukan penat sbb dok bergerak sana sini, penat gelak sorang2, hih! Takpe first time 10 minutes jek, pasni bole la practice tiap2 ari, spare 10-20 minutes for exercise (abg jgn jeles, Im getting slimmer… kekekeke) ….and confirm malam ni tdo nyenyak (hopefully la…..), mmg ada problem nk tdo malam2, ntah la kenapa….since sekolah lagi, penah terbaca, org tk bole tdo malam ni maksudnye otak tk shutdown betul2, huhu…so camane la pulak nk shutdown otak, heh… nnt la buat research.

Actually dari semalam rasa tk sedap badan, rasa demam tk demam gitu, badan letih kot, swimming la, pastu g jalan2, mkn nasik beriani kambing la, owh ya, lepas swimming, masuk jacuzzi and sauna gak, now I remember, fatut la badanku mcm letih sgt2, (#^-^#) huhu…. Alhamdulillah, today ok sket, I paksa diri minum air banyak2 arini, mintak2 jgn la demam, this Wednesday ada presentation, kang pengsan time present, tak ke haru biru! Hmm.. ok la, tu je kot, to be cont….muuaahhsss


1 comment:

Jon JuOn said...

terima kasih baby :-) memang pun abg tersurprise ngan cupcakes tu. tapi level of surprise tu less than 50% sebab abang dah tau dah mesti baby yang bagi. tambah lagi bila baby kantoi kata tak bagi abg kuar lunch..kekekeke... anyhow, really enjoyed semua hadiah birthday abg dari baby. thanks a lot dear. i love u more and more every day

Related Posts with Thumbnails