Jun 12, 2008

Kenapa hari ini saya pasif....

Kenapa hari ini saya pasif? Kerana.....

* Saya dengan tidak sengaja nya 'ter' bangun lambat, sedangkan semalam otak saya sudah plan untuk bangun awal pagi dan melakukan senaman aerobik.

* Saya makan nasi dengan banyaknya untuk sarapan pagi, membuatkan saya kenyang dan mengantuk sekarang.

* Apabila saya sampai di pejabat, saya tidak ada kerja kerana semua kerja telah saya siapkan dengan bersungguh - sunguh pada hari Selasa yang lepas.

* Apabila saya sampai di pejabat, ketua saya pun tidak tahu tugasan apa lagi yang perlu dia beri kepada saya kerana mesyuaratnya dengan klien pada hari Selasa yang lepas berjalan dengan lancar dan mungkin tidak ada penukaran langsung terhadap lukisan yang saya sediakan.

* Otak saya sekarang sudah berfikir untuk pulang ke rumah atau pergi membeli - belah, dari membuang masa begitu sahaja di pejabat.

* Saya mahu pergi membeli - belah, tetapi saya belum mendapat gaji saya lagi.

Konklusinya, saya terasa sangat pasif dan tersangat skema pada hari ini. Sekian.


1 comment:

Shasha Saad said...

sha tak leh nak ngan baby demam+tak dengar cakap nih,
lama dah tak shopping,,tunggu abg jon balik pulak kuikui, ok tcare, and have fun XOXO

Related Posts with Thumbnails