Apr 14, 2010

~~I've been blessed for another year~~

After few years, tahun ni I sambut birthday kt M'sia, semua perkara yg terjadi, mmg ada hikmahnye. Yes, I was back to visit abah and it was my birthday a day before I left for Melbourne again, 10th april 2010. And it was my 1st year I celebrated it with my hubby (^-^). Few days before that, mak ada tanya, "Nak celebrate birthday Angah kat mana? KFC or Pizza Hut?". "Hmmm, takyah la sambut2, dah tua2 ni, mak doa je untuk Lin", I balas kt my mom. Dengan keadaan kesihatan abah yang tk stabil lagi, I mmg xda hati langsung nk celebrate hari lahir I. Plus, mengenangkan I dah nk blk Melbourne, lagi la sedih.

09/04/10, cam besa ramai sedara mara datang umah tgk abah, meriah la 1 umah, tapi petang tu hujan lebat sangat, sampai tercabut la plat keta my mom sbb 'randuk' banjir. Abang cakap nk balik awal and I texted him ;

'Hujan lebat dak? Dah balik ke belum?'

~~'On the way'


'OK, bawak keta elok2 tau'

~~'OK, nnt abang dh smpi tolong bawak payung, jemput depan umah'

I mmg tk syak apa2 pun dgn request my hubby suh jemput dia kt keta, so I pun tunggu je depan umah smpi nampak keta Savvy hijau tu (^-^). Cepat2 I amik payung, pergi terus kt driver nye pintu, tapi dia suh I pusing pulak pergi sebelah kiri. Menonong la kita pun, ropa2nya ada udang di sebalik mee, weee...... ada a bouquet of cupcakes, kaler hijau, dalam pasu bunga tulip, so sweet... selalu org susun cupcakes dalam kotak je kan, ni buat bouquet pulak, huuu.... terharunya I! Walopun abg beli sehari sebelum birthday I, but I'm so touched, thanks a lot dear, luv u. Rupanya bukan bouquet tu je, ada lagi sekotak cupcakes.... mix of choco moist cupcake & strawberry cheese cupcakes. Dua2 flavors pun sedap... I really enjoyed them (^-^).


Taraaaa, from my chenta hati.... sian dia terpaksa drive sebelah tangan sebab nk pegang bouquet nih, really appreciate it dear (^-^)

Another box of cupcakes... sedapppp sangat

Love is in the air~~


Hadiah?? Mesti la dapat.... from Abang & my family, jom lah scroll ke bawah....


---

---

---

---

---



Jeng jeng jeng... a parcel all the way from...errr... US or UK? Kurang periksa pulak (^-^)

Tukang beli & anto, sila check bil lepas ni... weeeeeee.....

The gifts, dua buku senibina yg I seniri request from Abang... hih, mesti korang cakap tk romantik kan, takpa la, janji dapat apa yg I nak, lain taon Abang jadi romantik wokeh!!

Ni pulak a suprise gift from my both beloved younger brothers.... Kak Lin suka!! Walopun resit bayaran ada terselit sekali dalam paper bag tu, I tak kisah pon, muehehehe.....

Ni adiah yg paling tak tahan, jgn salah faham yer semua, saye belum preggy lagi, ni adiah from Kak Lin (my sis in law, bukan diri sendiri) & family. She's so excited about this gift, tak bagi I bukak awal2, suh bukak dalam flight, huhu.... thanx a lot, very useful tips & info in there (^-^)


But the greatest gift is, He gives back a good health to my beloved Abah & Mak, that's more than enough for me... Hope He will grant me with a good health & strong Iman too, for me to go through this life smoothly until the end, Amin.


4 comments:

MaYa ZaiNaL said...

syiok la die dapat hadiah besday....may God bless you always my laling linda!

Elylinn said...

Hihi.... tenkiu my dear... tk sabaq aku nk p UK, huuuuuu

Anonymous said...

erk..nak p uk? nak ikut nak ikut..hehehehe :)

Elylinn said...

hihi, jom...jom....tu pun klu perut ni tk boyot lg la, huhu

Related Posts with Thumbnails