Mar 13, 2010

~~Saturday Blues~~


~Sigh~ What a boring day today?? Believe it or not I just stayed at home from dawn to midnight, the whole day in this tiny 'shoes' box'.... huuu..... Didn't have any courage to go out. I just couldn't believe that Add is gone. Deena did text me this noon to check on me, whether I'm okay or not. Yeah, I was the one who cried out loud last night, huuuu...... pk2 balik, aiyarks.... malu la pulak, tetengah orang ramai kat International Departure tu kan....

So, for the whole day today, I just staring at my laptop's screen, doing assessment and watching movies... I repeat, movies... haha. Abes la segala movies citer Melayu kat youtube, belasah saja tgk semua, uppss.... horror movie is excluded okay, heee! From Senario The Movie : Beach Boys, Adnan Sempit, sampai la ke Pisau Cukur.... not too bad la.... I love all of them, especially Pisau Cukur, hih! Busan buat keja sekolah, citer kartun Hagemaru tu pun I belasah tengok sbb xde org nak sembang dgn I arini. Janji bley gelak sorang2 + hilangkan rasa bosan yang bersarang di hati, kira oklah!! Abang awal2 lagi dah inform his plans for today... fuh.... busy woooo dia this weekend.

Esok? Esok dah hari Ahad.... hajat di hati nak g Ikea, but tgk la tahap kerajinan esok cemana. Dah survey rug yang nak dibeli, rug kat umah ni dah buruk nau ropanye... macam belacan pun ade gak, hih! Hmmm, since balik ni, mood tak berapa nak stabil lagi. Kejap ok, kejap tak, plus... still jet lag jugak, uhuks! Will try to fix my bed time...hopefully by next week, things will turn out better, InsyaAllah. Ok people.... full stop for now... muaahss, da!


3 comments:

Jon JuOn said...

cian dia. but at least ayang dah khatam movie2 Melayu yang abang pon blom tengok...hehehe

Elylinn said...

yer la, xda sapa nk layan i bersembang... huhu

✿Cik_Azera said...

jom kita sembang2 kak lin..heeee

Related Posts with Thumbnails